Evelien Rommerts

WeWearPrinted


Nieuwe identiteit met bijpassende introductiecampagne voor het merk WeWearPrinted, een webshop waar je eigen of bestaande ontwerpen op kleding kan laten drukken voor actualiteiten of levensgebeurtenissen.

  • Het moodboard dat is gemaakt voor WeWearPrinted.

  • Het logo van WeWearPrinted, ge├»nspireerd op het moodboard.

  • De WeWearPrinted webshop, homepagina en de designtool.

  • Verzendverpakking van orders, volledig in de stijl en tone of voice van WeWearPrinted

  • Dare to wear is de campagne waarmee het merk gelanceerd wordt.

  • HTML banners, gesponsorde berichten op instagram en een gesponsord bericht met call to action op Facebook

  • Via Instagram story kan WeWearPrinted interactie met de doelgroep en de klanten stimuleren.

  • Boomerang kaarten zijn collecteritems en daar doet WeWearPrinted ook aan mee.

  • Op toiletten kan je als merk gemakkelijk onderscheid maken in man/vrouw. Daar is WeWearPrinted doelgericht aanwezig.